Belevingsbox

Bent u nog op zoek naar
een (nieuwe) school voor uw kleuter?

Bent u op zoek naar een (nieuwe) school voor uw kind? Dan is het zeker de moeite voor u om onze school te leren kennen. Dat kan door langs te komen (eventueel op afspraak zodat we echt tijd voor u en uw kind kunnen maken) en de school met ons te verkennen.

U kan ook een belevingsbox voor kleuters van de school aanvragen. In de box zitten allerlei spulletjes die aan de kernwoorden van onze school gelinkt kunnen worden. Uw kleuter kan er meteen mee aan de slag en kan zich op die manier voorbereiden op de eerste schooldag.

De belevingsbox voor uw kleuter krijgt u sowieso aangeboden als u een bezoekje aan de school brengt. Wij willen de belevingsbox ook bij u langs brengen als u in de buurt van de school woont.(Wij voorzien 1 belevingsbox per gezin. De box kan niet met de post verstuurd worden.)

Tot binnenkort!?

Om de belevingsbox te ontvangen, vragen we u omdit formulierin te vullen.

Rondleidingen op school zijn mogelijk met of zonder afspraak. U bent van harte welkom!
Ook digitaal inschrijven is mogelijk via deze link. Vul alle gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Virtueel bezoek aan onze school
Ontdek onze afdelingen Kloosterstraat en Hovingenlaan.
Kloosterstraat (kleuter en lager) : peuters en 1K, 2K & 3K & de school
Hovingenlaan (kleuter) : jongste kleuters, oudste kleuters & de school